Kezdeti lépéseim az otthoni chili termesztés területén és egyebek...

Tambi chili blogja

Tambi chili blogja

Az előkészületek... S01E00

2015. január 28. - Tambi

Kiválasztottam az elültetendő fajtákat.

A magok közül vetésre kerülnek: Habanero Carribean Red, Habanero Hawaiian, Petenero, Black Naga, White Fatalii, Fatalii Gourmet Jigsaw, Caramel Bhut Jolokia és a Pimenta Diomar.

scoville_skala.jpg

Vizes papír zsebkendőbe raktam őket, a papír zsebkendőket pedig üres DVD tokba, amelyeket rátettem a gyújtólángon üzemelő gázkonvektor tetejére, majd később elültetésre kerülnek. Körülbelül 25-30 palántára számítok, remélem bejön a számításom! ;)

Ezt a DVD tokos ötletet a Chili Kertész Fórumról vettem át, nem szégyen a tapasztaltabbaktól tanulni...! :)

Vásároltam az Obi-ban két darab szobai műanyag keltető házat, tőzeg cserepeket, általános virágföldet és még egy-két apróságot. Ebbe lesznek elvetve a magok és ha kibújtak a palánták, akkor majd mennek a palánta nevelőbe, amikor meg az időjárás engedi, akkor kikerülnek az erkélyre.

Készíteni fogok a palánták neveléséhez egy palánta nevelőt, mesterséges világítással, ehhez is beszereztem a szükséges dolgokat a Praktiker-ből. Amint elkészül majd teszek fel róla fotókat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tambichili.blog.hu/api/trackback/id/tr67114529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása