Kezdeti lépéseim az otthoni chili termesztés területén és egyebek...

Tambi chili blogja

Tambi chili blogja

Megérkezett a fűtőfólia... S01E06

2015. február 13. - Tambi

Ma végre megérkezett Thaiföldről a megrendelt fűtőfólia. Azt kaptam amit rendeltem, pontosan olyan mint a képen, 28 W-os, szabályozható a hőmérséklet is. Két hetet vártam rá, de érdemes volt...

Azonnal beraktam a palánta nevelőbe a tálcák alá. Eddig nappal, amikor be voltak kapcsolva a kompakt fénycsövek, kb. 22-23 Celsius fok volt a hőmérséklet a nevelőben. Most hogy beüzemeltem a kiegészítő fűtést simán van 28 Celsius fok odabent, úgy hogy a hőmérséklet szabályzó potméter kb. félig van feltekerve. Így éjszaka is tartható lesz az ideális hőmérséklet, amikor nem megy a világítás.

Remélem ezzel a fejlesztéssel, még ideálisabb körülményeket tudok teremteni a palánták növekedéséhez, és a végén bőséges lesz a termés... ;)

 116192_chili03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tambichili.blog.hu/api/trackback/id/tr47173237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása