Kezdeti lépéseim az otthoni chili termesztés területén és egyebek...

Tambi chili blogja

Tambi chili blogja

Hőmérő... S01E01/2

2015. január 29. - Tambi

2015-01-29_17_51_27_4128_x_2322_.jpg

Hőmérséklet ellenőrzés megoldva, a Lidl-ben vásároltam egy külső-belső hőmérséklet mérésére alkalmas hőmérőt 999 forintért. 3 méteres, a külső hőmérséklet jeladójának a kábele, úgyhogy bárhová be tudom lógatni...

Még jó hogy amint munkából hazaértem, rögtön beüzemeltem, mert így kiderült, hogy 34 celsius volt a keltető alján mérve, pedig a konvektoron a hőfokszabályzó nem is volt feltekerve! Ezért raktam a konvektor tetejére, egy mandarinos műanyag ládát és arra tettem rá a két keltető házat. Így sikerült lecsökkenteni a hőmérsékletet a házban 28.5 celsius-ra. Ez így már barátságosabb, de majd kitapasztalom, hogy lesz a legjobb, nem szeretném megfőzni a magokat... :) Az biztos, hogy időnként majd szellőztetnem is kell a keltetőt, hogy elkerüljem a penészedést.

2015-01-29_18_32_13_4128_x_2322_.jpg

Bocs a képminőségért, telefonnal fotóztam...

Időközben rájöttem a tőzegcserepek egy újabb, eddig általam nem ismert rossz tulajdonságára: a nedves tőzegcserepeknek van egy jellegzetes szaga... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tambichili.blog.hu/api/trackback/id/tr27121747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása