Kezdeti lépéseim az otthoni chili termesztés területén és egyebek...

Tambi chili blogja

Tambi chili blogja

Elkülönülés... S01E05

2015. február 09. - Tambi

Megtörtént a kibújt magoncok szétültetése, most már egy tőzegcserépben, csak egy magonc lakik. A kevésbé életképesnek tűnő egyedektől megszabadultam, a többit meg szétültettem.

2015-02-09_20_13_18_3096_x_1741_.jpg

Így, hogy kiszelektáltam és szétültettem a magoncokat 45 db palántám lesz az alábbi elosztásban:

   - Caramel Buth Jolokia 7 db;

   - Habanero Hawaiian 6 db;

   - Habanero Caribean Red 5 db;

   - Black Naga 4 db;

   - Petenero 5 db;

   - Pimenta Diomar 6 db;

   - White Fatalii 5 db;

   - Fatalii Gourmet Jigsaw 7 db.

2015-02-09_20_12_10_3096_x_1741_.jpg

Ez így kezdőként elég szép mennyiség, ennyire nem gondoltam, de valószínűleg fogok elajándékozni palántát, a többit meg majd meglátjuk... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tambichili.blog.hu/api/trackback/id/tr997156373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása