Kezdeti lépéseim az otthoni chili termesztés területén és egyebek...

Tambi chili blogja

Tambi chili blogja

Az ültetés... S01E01

2015. január 29. - Tambi

Tegnap este elvetettem a magokat, a végleges mennyiségek a következőek:

 - Caramel Buth Jolokia: 4 cserép;

caramel_bhut_jolokia2.jpg

 - Fatalii Gourmet Jigsaw: 4 cserép;

fatalii_gourmet.jpg

 - Black Naga: 4 cserép;

black_naga.jpg

 - Habanero Hawaiian: 4 cserép;

hawaiian_habanero346.jpg

 - Habanero Caribean Red: 4 cserép;

carib_red_hab_mature.jpg

 - Petenero: 3 cserép;

petenero.jpg

 - White Fatalii: 3 cserép;

white_fatalii.jpg

 - Pimenta Diomar: 2 cserép.

pimenta_diomar_001.jpg

Remélem, majd az enyémek is ilyen szép és bő termést hoznak majd, mint a képeken szereplő chili-k! :)

A tőzegcserepek alját a biztonság kedvéért kifúrtam, hogy a felesleges víz távozni tudjon, mert valahol azt olvastam, hogy valakinél nem tudott a víz rendesen elfolyni a tőzegcserépből.

2015-01-28_18_23_05_4128_x_2322_.jpg

Volt olyan tapasztalat is, hogy a tőzegcserepek elkezdtek penészedni, remélem nálam ez nem fog előfordulni! Szerencsére a keltetőben a cserepek nem érnek össze, van közöttük elég hely, így remélem megoldott a szellőzésük és nem penészednek majd.

Összesen 28 cserépnyi magot ültettem, minden cserépbe 2-3 magot tettem, remélem megfelelő lesz a kelési arány... :)

2015-01-28_18_23_17_4128_x_2322__1.jpg

Minden tőzegcserepet meglocsoltam és lefóliáztam, mennek a fűtőtest közelébe, a megfelelő hőfok elérésének érdekében. Holnap beteszek egy hőmérőt, hogy ellenőrizni tudjam a hőmérsékletet.

És végül elkészült a chili bölcsőde:

2015-01-28_22_31_44_4128_x_2322_.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tambichili.blog.hu/api/trackback/id/tr197119263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása