Kezdeti lépéseim az otthoni chili termesztés területén és egyebek...

Tambi chili blogja

Tambi chili blogja

Átültetés... S01E11

2015. április 18. - Tambi

Húsvétot követő kedden megtörtént a palánták nagyobb cserépbe való átültetése.

Elég gyorsan végeztem az átültetéssel, köszönhetően annak, hogy volt segítségem:

2015-04-07_15_07_42_3096_x_1741.jpg

No meg annak is, hogy tőzeg cserepekbe ültettem el a magokat és egyszerűen csak cseréppel együtt bele tettem a nagyobb edénybe. Ideje volt már az ültetésnek, mert már elég rendesen kinőtték a gyökerek a tőzegcserepeket...

2015-04-07_15_07_19_3096_x_1741.jpg

Az ablak mellett kaptak helyet a palánták, az eddig palánta nevelőnek használt fémpolcon. Leszereltem a világítást és a fényvisszaverő szigetelést, mert hely hiány miatt nem tudtam volna továbbra is mesterséges fényt biztosítani az összes palántának. Ezért úgy döntöttem, hogy ameddig az időjárás nem alakul úgy, hogy ki tudjam telepíteni őket az erkélyre, addig az ablak előtt kapnak természetes fényt. Két naponta forgatom a cserepeket, hogy ne csak egy oldalról kapják a fényt.

2015-04-08_10_25_34_3096_x_1741.jpg

És íme a chili torony:

2015-04-08_10_26_00_1741_x_3096.jpg

A kaliforniai paprikák és a paradicsomok is cseperednek, és amikor jó idő lesz már éjszaka is, átültetem őket is és mennek ki az erkélyre!

A bejegyzés trackback címe:

https://tambichili.blog.hu/api/trackback/id/tr67378334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása